07-04-2011, 16:18
Witam wszystkich serdecznie!
To moj pierwszy post na Waszym forum. Rozpoczalem budowe Jagdpanthery z zestawu Dragona 6393 i chyba nie byl to najlepszy pomysl tymbardziej ze planuje wykonac ten pojazd.
![[Obrazek: jagdpanter.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/jagdpanter.jpg)
![[Obrazek: jagdpantherMNH2.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/jagdpantherMNH2.jpg)
Zdjecia pochodza z sieci i to w dodatku z jakiegos filmu ktory bardzo chcialbym zobaczyc.
Zestaw uzupelnie o kilka dodatkow.
![[Obrazek: 010.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/010.jpg)
Jesli dojdziemy do wniosku ze to dzialo samobiezne mialo uklad chlodzenia przeniesiony z Panthery G to zaczne dlubac przy zestawie Tamiya. Niebawem postaram sie wstawic najwazniejsza fotografie tej maszyny.
Oto co udalo mi sie do tej pory zrobic:
![[Obrazek: 004-1.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/004-1.jpg)
Jak widzicie wymienilem tez kola napinajace ale po obejrzeniu zdjec 100 razy mam watpliwosci.
![[Obrazek: 005.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/005.jpg)
Ucialem w odpowiednim miejscu oski i wcisnalem na nie od wewnetrznej strony wanny plastikowe tulejki ktore zabezpieczylem odrobina kleju.
Tylko pierwsze i ostatnie wahacze kol jezdnych zostaly przyklejone.
W przedniej czesci wanny kadluba wkleilem profil firmy Evergreen poniewaz sciany boczne byly mocno zapadniete do wewnatrz. Podobny problem mialem na plycie czolowej pancerza ktora byla koszmarnie wygieta. Zakleilem przy okazji drugi peryskop obserwacyjny kierowcy a wlasciwie miejsce po nim. Unikne przez to klopotow podczas szlifowania tego miejsca od strony zewnetrznej. Jest tam nieladny slad po formie.
![[Obrazek: 006.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/006.jpg)
Omawiany pojazd posiadal oslony antyodlamkowe podobne do tych:
![[Obrazek: luefterschutz_001.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/luefterschutz_001.jpg)
Ta ilustracja pochodzi ze strony www.panther1944.de
Pozwolilem sobie wykonac taki o to rysunek.
![[Obrazek: 009.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/009.jpg)
Wiem ze nie mowi on zbyt wiele ale jak juz wstawie trzecia fotke naszego Jp to wszystko sie wyjasni.
A-Tylna podpora przedniej oslony
B- przednia podpora tej samej oslony widziana od strony tylnej sciany budy
C-rzut boczny tylnej oslony
D- tak widzialem ten uklad wczesniej(zle)
Dreczy mnie kilka pytan jak np. czy ten Jp mial podwyzszona oslone lewego wentylatora(mam watpliwosci) i jak byly mocowane tylne oslony na krawedzi kadluba bo ich przednie sruby wypadaja na rusztach. Lufa wydaje sie byc w kolorze ciemno szarym. Po wymianie?
Wszelkie komentarze, sugestie i pomoc mile widziane.
Pozdrawiam!
Kuba
To moj pierwszy post na Waszym forum. Rozpoczalem budowe Jagdpanthery z zestawu Dragona 6393 i chyba nie byl to najlepszy pomysl tymbardziej ze planuje wykonac ten pojazd.
![[Obrazek: jagdpanter.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/jagdpanter.jpg)
![[Obrazek: jagdpantherMNH2.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/jagdpantherMNH2.jpg)
Zdjecia pochodza z sieci i to w dodatku z jakiegos filmu ktory bardzo chcialbym zobaczyc.
Zestaw uzupelnie o kilka dodatkow.
![[Obrazek: 010.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/010.jpg)
Jesli dojdziemy do wniosku ze to dzialo samobiezne mialo uklad chlodzenia przeniesiony z Panthery G to zaczne dlubac przy zestawie Tamiya. Niebawem postaram sie wstawic najwazniejsza fotografie tej maszyny.
Oto co udalo mi sie do tej pory zrobic:
![[Obrazek: 004-1.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/004-1.jpg)
Jak widzicie wymienilem tez kola napinajace ale po obejrzeniu zdjec 100 razy mam watpliwosci.
![[Obrazek: 005.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/005.jpg)
Ucialem w odpowiednim miejscu oski i wcisnalem na nie od wewnetrznej strony wanny plastikowe tulejki ktore zabezpieczylem odrobina kleju.
Tylko pierwsze i ostatnie wahacze kol jezdnych zostaly przyklejone.
W przedniej czesci wanny kadluba wkleilem profil firmy Evergreen poniewaz sciany boczne byly mocno zapadniete do wewnatrz. Podobny problem mialem na plycie czolowej pancerza ktora byla koszmarnie wygieta. Zakleilem przy okazji drugi peryskop obserwacyjny kierowcy a wlasciwie miejsce po nim. Unikne przez to klopotow podczas szlifowania tego miejsca od strony zewnetrznej. Jest tam nieladny slad po formie.
![[Obrazek: 006.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/006.jpg)
Omawiany pojazd posiadal oslony antyodlamkowe podobne do tych:
![[Obrazek: luefterschutz_001.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/luefterschutz_001.jpg)
Ta ilustracja pochodzi ze strony www.panther1944.de
Pozwolilem sobie wykonac taki o to rysunek.
![[Obrazek: 009.jpg]](http://i826.photobucket.com/albums/zz184/big_buba/009.jpg)
Wiem ze nie mowi on zbyt wiele ale jak juz wstawie trzecia fotke naszego Jp to wszystko sie wyjasni.
A-Tylna podpora przedniej oslony
B- przednia podpora tej samej oslony widziana od strony tylnej sciany budy
C-rzut boczny tylnej oslony
D- tak widzialem ten uklad wczesniej(zle)
Dreczy mnie kilka pytan jak np. czy ten Jp mial podwyzszona oslone lewego wentylatora(mam watpliwosci) i jak byly mocowane tylne oslony na krawedzi kadluba bo ich przednie sruby wypadaja na rusztach. Lufa wydaje sie byc w kolorze ciemno szarym. Po wymianie?
Wszelkie komentarze, sugestie i pomoc mile widziane.
Pozdrawiam!
Kuba